Webová stránka je skvelým a v súčasnosti už neodmysliteľným nástrojom marketingu, respektíve online marketingu. Tento priestor umožňuje väčším i začínajúcim firmám/podnikateľom prezentovať svoje služby a priblížiť ich verejnosti. Dôležitým sa preto stáva, aby bol tento obsah originálny, príťažlivý a tým pádom efektívny. V neposlednom rade je veľmi žiadaným faktorom to, aby sa odkaz na konkrétnu stránku nachádzal na popredných miestach v internetových vyhľadávačoch.
- S týmito požadovanými úkonmi vám pomôže SEO, čiže optimalizácia pre vyhľadávače.
- Pokiaľ nie ste si istí, či vaša stránka spĺňa svoj skutočný potenciál a chcete nájsť kľúč k jej plnohodnotnej efektivite, je tu pre vás seo analýza.
SEO hľadí na a pracuje so všetkými on-page (vnútornými) a off-page (vonkajšími) faktormi, ktoré sa zapríčinia o vyššie umiestnenie vašej stránky vo vyhľadávačoch, takisto o jej rastúcu návštevnosť a budovanie brandu, čiže lepšieho povedomia o vašej značke a vašej konkrétnej činnosti.
Základom SEO je preto obsah. Pod ním si môžeme predstaviť tvorbu textových článkov, konkrétne web copywriting, seo copywriting a PR (public relations) články. Takýto obsah, respektíve texty sú súčasťou efektívnej optimalizácie.
Zároveň sme sa dostali do bodu, kedy sme načrtli ďalší dôležitý krok. Tým sú kľúčové slová. Ide o výrazný faktor k tomu, aby bola viditeľná a navštevovaná vaša stránka, respektíve konkrétne služby, aké poskytujete. Vhodne analyzované a vybrané slová je následne možné umiestniť do textových článkov.
Pre pozitívne ovplyvňovanie vonkajších faktorov je charakteristický nástroj, akým sú spätné odkazy. Takéto články a efektívny obsah so spätnými odkazmi bude následne umiestnený na externé zdroje, čiže mimo vašej stránky. O to viac sa zvyšuje pravdepodobnosť, že sa k vašej stránke dostane väčší počet záujemcov konkrétnej témy, čiže potenciálnych zákazníkov.