V módnom svete je obyčajné a celkom bežné povedať, že sa vždy všetko vráti. Preto dizajnéri a štylisti radia, aby ste nevyhodili to, čo bolo módne minulú sezónu – je pravdepodobné, že sa veci vrátia späť do špičkového šatníka. V prírode je všetko cyklické, takže nie sme prekvapení, že mnohé trendy, populárne v rôznych časoch, sú opäť na vrchole slávy. Miláno a londýnske módne týždne ukazujú, že dizajnéri sa sústredili na 70., 80. a 90. roky. Sľubujú nám staré motívy, ale prezentujú ich s novou značkou. Mimochodom, nezabudnite, že vo všeobecnosti hlavnými motívmi tohto roka sú ženskosť a experimenty.
Coco Chanel povedala : „Móda je niečo, čo ide mimo módy.“ Móda je cyklická, je to prirodzené. Tak to bolo a bude a keďže, je jasné že to čo je hitom dnes bude hitom možno aj v ďalšom storočí.
Móda nežije sama o sebe, je sprievodcom masy všetkých ekonomických, sociálnych, náboženských a politických názorov v spoločnosti. Priama závislosť všetkých trendov spoločnosti je viditeľná v každej krajine a naša nie je výnimka.
Ktoré kúsky sú stále v móde?
· Bombery sú oblečenie, ktoré, ako sa zdá, boli vždy populárne. Michael Jackson v 80 rokoch aktívne nosil také bundy. A ak si prezriete fotky z konca XX storočia, môžete ľahko nájsť veľa dôkazov o tom, koľko ľudí tej doby milovalo tento druh bundy.
· Overaly. V uplynulých rokoch si získali svoju bývalú popularitu. Dizajnéri opäť začali šiť rôzne modely. A teraz prichádzajú nielen z džín, ale aj z iných tkanín a rôznych štýlov. Ako sa hovorí, ak sa chcete rýchlo obliecť, dajte si overal. Je to štýlový a krásny kúsok a môže dokonca zdôrazniť všetku dôstojnosť postavy.
· Sandále na platforme. Pokiaľ ide o sandále, na začiatku storočia neboli populárne a väčšinou spôsobovali negatívne emócie. Žiadna z módnych žien ich v tom čase nechcela nosiť. No teraz sa vyrába také neskutočné množstvo tak rozličných sandálov, že ženy ich nikdy nemajú dosť.
· Ľadvinky. Koľko vtipov a pichľavých komentárov smerovalo k ľuďom, ktorí chodili s pásovými taškami. Málokto pochopil ich význam a veril, že je to naozaj módne. Ľadvinky sú živým príkladom toho, ako sa niečo po prvýkrát zmysluplné po niekoľkých rokoch stalo hitom predaja.